Reamenajarea unui birou nou incepe cu etapa de fit-out
Mutarea intr-un sediu nou poate avea varii motive, de la obtinerea unor oferte mai bune pentru spatiul inchiriat pana la redimensionarea echipei si alegerea unui spatiu adecvat.
O mutare intr-un spatiu neamenajat nu incepe cu instalarea noului mobilier. Prima etapa este cea de fit-out, in care instalatiile electrice de iluminat si forta, instalatiile sanitare, de detectie si stingere incendiu, instalatiile termice, de climatizare si ventilatie, compartimentarile interioare si tavanele sunt puse la punct intr-un mod inteligent pentru a face fata nevoilor imediate, dar si celor viitoare generate de o eventuala extindere a echipei sau achizitiei unor noi echipamente ce trebuie racordate la curent si Internet.
Pentru a avea rezultatele dorite, este de preferat sa alegi serviciile unei firme care se ocupa de design-ul birourilor, dar si de partea de fit-out, pentru a gandi intr-un tot unitar toate elementele componente ale noului spatiu de lucru.
Noi oferim servicii variate, de la consultanta pentru birouri, design de birouri si pana la Fit Out, servicii de relocare si obtinere de avize si autorizatii.
Etapa de fit-out poate diferi de la cladire la cladire. De exemplu, cladirile de birouri de clasa A vin deja cu o mare parte de cablare facuta. Alte cladiri necesita lucrul in detaliu la podea, tavanul fals, despartirea zonelor de lucru prin partitii, instalarea de usi de trecere si cablare totala de la sursa principala si pana la fiecare spatiu in care va fi un birou.
Birourile moderne inseamna, dincolo de un design elegant, si o plasare inteligenta a statiilor de lucru si a elementele de fit-out. Acestea trebuie planificate astfel incat sa nu fie nevoie de alte modificari ulterioare.
Pentru servicii de fit-out, oferim suport integral personalizat pentru fiecare interior in parte, venind cu solutii tehnice bine fundamentate si solutii de design ingenioase pentru a crea un mediu eficient si personalizat de lucru.